In Person

Salam Perkenalan...
Agak2 la tajukkan...mcm la artis...ade ke org nak kenal sapa pemilik Narabusana ni ?? Hehehe...x pe lah kan..sekali skala syok sendiri. Abih-abih pun bace utk suka2 hati sendiri...hahaha...*sure kene kutuk kaw2 kalau adik ngan kakak Nara baca ni....suka hati aku la..ni blog aku :)

'Narabusana' berdiri atas dasar pemiliknya ini suka sangat shopping, blogging, surfing. Maka tercipta galeri maya 'Narabusana' sebagai platform utk Nara berkongsi minat dengan anda semua. Masih bekerja makan gaji (ayat ini ditulis dengan HARAPAN satu hari nanti dapatlah Nara 'bekerja makan sendiri..hehehe)..kluar subuh gelap gelita, balik pun maghrib dah gelap gelita. Nasib je lah babysitter tak pulangkan 2 org anak Nara, buah hati pengarang jantung Nara, intan payung Nara itu..huhu...


Perkenalkan anak sulung Nara yang suka pot pet pot pet dari pagi sampai ke petang membawak ke malam sampai dia tido baru aman ~ Aqil Harith. *agaknya kuah sapalah yang tumpah kat nasi Aqil ni..hehehe...Opah gamaknya..huhu...  Lahir pada 04/04/2004. 


Ni pulak si adik manja ngada-ngada cikit..~ Aimy Marissa dilahirkan pada 23/08/2010. Tak nampak lagi la canne pulak perangai si adik. Harap2, jangan le banyak ckp jugak mcm abang nya...Apapun, dari gaya adik ni, ade 'garang' sikit la...xde la peramah-tamah mcm abang dia tu....dgn sape2 pun boleh jadik kawan...


E'eh...cerita2 pasal 2 org kat atas tu...xkn tup2 ade kot....haaa..ni la dia Babah nya...che teka yg mane. ? .hahaha..saje je tempek gambo ni...nan menunjukkan kegantengan Mr Nara yg dok cium2 mesra dgn ulo sawe tu..huhu..sib baik cium ulo yer Yop...Cute kan ! Haha...
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...